Рекламодател изтегли продуктите си от предаването “Биг Брадър”, като цитира разминаване с ценностите и градения имидж сред клиентите си.
Става въпрос за казанлъшката фирма за хавлиени изделия и домашен текстил “Шамбала текстил”, която продава луксозни хавлии с марката CYXO. Те са част от продуктовото позициониране в предаването, а сега в пост в Иснтграм профила си фирмата съобщава, че се изтегля.
“Скъпи клиенти и последователи, с голямо съжаление ви информираме, че сме разочаровани от съдържанието и подбора на участниците в Big Brother 2024. За нас е важно марката CYXO да бъде асоциирана с етика, морал и културни ценности – принципи, които са дълбоко залегнали в корпоративната култура на компанията и отразени във всяко едно наше бизнес решение. Това, което видяхме снощи на екран, не съответства на тези принципи, които не сме в състояние да пренебрегнем заради рекламни цели. Участниците и средата, представени в шоуто, далеч не отразяват идеалите, които ние като бранд защитаваме”, пишат от компанията.
Новият сезон на риалити шоуто започна преди дни и отново породи вълна от полярни коментари, най-вече заради подбора на участниците.
offnews.bg/