Когато една чужда верига стъпи на българска земя и отвори едновременно врати във всички по-големи градове, стана едно събитие, което може да се опише с едно изречение „За евтин банан, човек на маймун става“. Тълпи, блъскане, ритане по кокалчетата, а един родопски завалия дори бе запечатан с вдигнати ръце с пълните чанти пред магазина в поза „Вкарах гол на финал на Световно“.
Единствената промоция при отварянето на веригата бе за бананите.
Остана споменът за жалката гледка на болшинството народ.
Падение.
Сега темата е олиото. Масово грабене на продукта, пуснат с огромна надценка.
Преди две години истерия като в утрото на 12 март настана с маските и дезинфектантите, пък даже и за тоалетната хартия. Човек да си помисли, че ковидът върви с разстройство. Помните как маските от 10 стотинки за бройка, изведнъж станаха 3 лева, нали? Истерията ражда спекулата.
Останалото е будалък.
Човек, който смята олиото, маските и тоалетната хартия за най-важното в живота, май вече е свършил.
Не мислите ли?!
Коментар 24rodopi.com