Персоналът на бензиностанция намираща се на няколко километра от Казанлък търси свой клиент, за да му върне пари. Това става ясно от публикация на страницата на търговския обект.
Според информация от персонала на обекта, господин с автомобил “Пасат” с регистрационни номера CT6287KK е извършил плащане в брой за гориво. При получаване на касовия бон, господинът е забравил паричен излишък в размер на 100 лева.
Обектът призовава господина с немското возило да се обади на телефон 088 377 7783 или да се върне в обекта, за да получи парите си.
От бензиностанция “DS OIL”, която се намира на пътя Казанлък – Стара Загора ни дават пример за добросъвестно поведение. С този си постъпка показват, че се интересуват от своите клиенти и искат да им помогнат, дори когато са допуснали грешка.
Този пример ни показва, че е важно да бъдем отговорни към себе си и към другите. Ако забележим, че някой е забравил пари, трябва да се постараем да ги върнем. Това е малък жест, който може да направи деня на някой друг.